prezentacja 10-15 każdego miesiąca

niedziela, 12 lutego 2012

Luty

Wzorki okazały się rzeczywiście malutkie, haftowało się lekko, łatwo i przyjemnie.
Wyhaftowałam obydwa
kanwa 16 w odcieniu nie całkiem białym (taka lekko kremowa), nitki dobierałam "na oko", muliny różne (Ariadna, DMC, chińska), ale ogólnie mi się podobają.
A tak wygląda zakładka z gałązką lawendy
Drugi hafcik zostanie zagospodarowany trochę później, bo teraz córka z zięciem zamówili sobie szaliki na drutach więc robię zanim zima się skończy.

3 komentarze:

  1. O, proszę, kolejna osoba skusiła się na obydwa wzorki! Ślicznie je wyhaftowałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki piękne. Uwielbiam miniaturki, bo to od nich zaczęłam swoją przygodę z... karteczkami. Szkoda, że teraz nie mam czasu, bo pewnie skusiłabym się zrobić taka miniaturkę - szczególnie ten słodki amorek przypadł mi do gustu. Pięknie go Elu wyhaftowałaś. Pozdrawiam: danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję - cieszę się, że moje hafciki się podobają.

    OdpowiedzUsuń