prezentacja 10-15 każdego miesiąca

piątek, 21 grudnia 2012

Wymianka

To już koniec SAL-u Minihafciki 2012 :(( - bardzo żałuję.
Założeniem wymianki było zrobienie prezentu z jednym z wyhaftowanych w czasie zabawy wzorów - oto co dostałam od Kasi - Dendrobium

 lawendowa zakładka - niezbyt delikatnie obeszła się PP z przesyłką, ale mam nadzieję, że jak ją włożę do książki to wróci do pierwotnego stanu :)
  
 do kompletu woreczek pachnący lawendą
wspaniałe filcowe ozdoby na choinkę
 a na koniec życzenia świąteczne i kilka miłych słów od Kasi
 Kasiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)) za cudowne prezenty.

Ja wysyłałam przesyłkę do Agnieszki- brzyduli - oto mój prezent
hafcik oprawiony w kartkę + haft matematyczny
i życzenia świąteczne
mam nadzieję, że Agnieszka również będzie zadowolona.




3 komentarze:

  1. Eluniu, cieszę się, że spodobało Ci się to co przygotowałam. Mam nadzieję, że zakładka wyprostuje się. To co przygotowałaś jest równie śliczne
    Raz jeszcze dziękuję za wspólną zabawę, za tego bloga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka jest zadowolona :D
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń